Finally I figured out, but it took a long, long time

är himla stolt över mig själv. imorse cyklade jag ner till simhallen, hängde på låset, och simmade därefter 5300 meter helt själv. detta bara för att jag missade två pass i och med malmötrippen. frida skulle egentligen gjort mig sällskap men kände sig lite halvdålig och valde därför att stanna hemma. bra det känner jag, behöver ju min lagkompis ikväll. haha.

på tal om ikväll. kommer bli grymt! har dock hört rykten om att palmsisters tänker banga. what? kan inte stämma känner jag. vem vill vara hemma och plugga/mysa när resten av gänget gör stan osäker. men somsagt, rykten brukar ju oftast vara rykten och inte sanning. känn pressen palmisarna, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0