dead

jag har så himla ont i kroppen. verkligen jätteont, mest i ryggen. kan liksom inte ta ett djupt andetag utan att det hugger till. vad är det här? visst att man blir trött efter 8 timmars jobb, men man borde väl ändå kunna andas och röra sig som vanligt. eller är det på grund av chinsen i tisdags? känns i vilket fall jätte pissigt. blir x-antal ipren under dagen för att överleva 8 timmars jobb idag igen. har också en tanke om att jag börjar bli sjuk, as usual... men jobbet då. gick helt okej igår tycker jag.

var nere i simhallen imorse. hade tänkt att simma ett pass, men möttes av x-antal motionärer som körde hela havet stormar - inga liner och rakbana överallt. satt och tjurade ett tag innan jag hoppade i jag med, gick la sådär. mår ju skit över ryggen, känns ju piss när jag simmar - inte så kul inför tävlingen i helgen. men, tog mig igenom mina metrer och det var väl huvudsaken.

känner att det här inlägget kanske blev aningen negativt, men ta det med en nypa salt. jag är största mesen så fort jag får ont någonstans bara.



hardcore........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0