ballerina kladdkaka

jag vet inte hur många gånger carro tjatat om dom där jävla kakorna. min livsregel nr.1: never trust in carros taste lade jag åt sidan när även becka började tjata om dom. fine tänkte jag, lets give it a try. på carro lät det typ som you haven´t been at the good side of life until you´ve tried them. ack så fel. dom var inte goda nån stans. bara astråkiga. till o med fulare än dom vanliga ballerina. såaaatte, sparar nog paketet till i sommar. och matar fåglar med dom eller nåt.

fattar inte den här choklad-hetsen befolkningen lider av. inte ens gott.


kolla mina naglar. real shit. fattar ni hur länge jag kämpat?! men nu får det va nog. ska tugga i mig dom nån gång under den närmaste veckan. enough now people. enough.

Kommentarer
Postat av: s

bit av dom bara!!!!

2010-04-18 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0