utropstecken

Jaaa, ja e här! Still going strong!:D som vanligt. Får uppdatera nu innan fridutcha lägger ut allt för många fula bilder..

Tävling igår då. Tog mig i mål på alla tre sträckor(Y) HEJJA! Efter körde Tove hem, och jösses va bra det gick:D Fick en tur runt hela linköpig. Becka skulle till hennes loverboy i lambohov, jonasman skulle till stan och sen skjutsade hon hem mig och "min boy" till honom. Räddade lite min morgon då ja annars skulle få cykla in till träningen klockan halv 7...........

Morgonträning i morron.... och en annars väldigt tuff vecka framför oss. Men nemas problemas, Rebbe kommer ju torsdag!!:D:D WOHOOO! Ljuset i tunnel, HELT KLART! Har väldigt dåligt samvete att jag e så gryyyymt dålig på att höra av mig... och att det ska ta mig 2 månader att svara på ett brev! Men nu syns vi ju snart:D




Kommentarer
Postat av: f

forget about fridutcha paddan ! it´s NOT going to happend !!

2009-09-13 @ 20:52:26
Postat av: c

FRIDUTCHA, FRIDUTCHA, FRIIIIIIIIIIDUTCHA!:D:D:D:D

2009-09-13 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0