Im alive!

Soo, carro is bakom the dator!! NO more ugly photos, BIGLUMPS!  Min dag va väl lite tvärtemot min systers.. började bra, sen gick det en brant kurva neråt och nu ligger jag på botten och kravlar. Fast som tur va började det dåliga bara för ngn timme sen då en förkylning kom från verkligen ingenstans och hoppade på mig! Så nu sitter ja och dricker te och tycker synd om mig själv.... men det duger som kvällens sysselsättning.

Ska snart hoppa i kojs och hoppas på att allt det sjuka e borta när ja vaknar:) för i morgon händer något verkligen spännande! Det är så att rebecka , jag och hanna westrin (nyaste medlemmen i simmar-familjen) har fått den stora äran att vara prisutdelare på mjärdevi-staffet-något!!:D och då vill jag verkligen inte vara sjuk! Det blir vad man gör det till helt enkelt, kommer säkert bli GRYMT. Känns bra att göra något vettigt på vår lediga dag från simningen i stället för att sitta hemma och dega!:D:D:D




















Uppdaterar på stordatorn för min funkar inte (bigrog till min nedåt-kurva) och hittade MASSA fula bilder:D ett av kvällens få plus! Så titta och njut gott folk!





Kommentarer
Postat av: frida

inte okej caroline !

2009-09-02 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0