kramkalas

Jaa, som sagt ligger jag här på min dödsbädd. Frida kanske redan lämnat oss i denna stund...... Alex verkade ju hyfsat frisk då han bara har feber. Själv lider jag av dödliga hostanfall, illamående, yrsel..... ja, listan kan bli lång!

Dagen bestod av en enda lång överlevnadskamp från 10 över 8 till KVART I 4!!! Vad vill världen? Efter skolan blev alla (olivia, emma, klara, astrid, frida och jag) VÄLDIGT sugna på en smoooothie så traska till stan för att införskaffa en sådan. Passade mig ganska bra för ja hade ett mycket viktigt ärende att uträtta........

Dagens ljus (för frida) kom då det såg som allra mörkast ut i korridorerna. Vi hade blivit lämnade själva av våra annars så trogna kompanjoner då filuren oväntat dyker upp. För tjedje gången... Kan det bli mer ödet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilket långisben på olivia

2009-09-10 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0