thank god it´s friday

jag & C ska snart iväg o köra styrkan innan vi ska va stand in på beckas grupper.
jag är inte så himla bra med barn. men carro kan sånt hon. 
sen är det träning.

imorrn då. ja då är det tävling i motala.
200 fr, 200 fj (HAHAHAH!), 400 me & 200 ry. (varför är vi dom enda i sverige som inte får bestämma själva vad vi ska simma på tävlingar?!)
dom borde typ ta ashögt inträde för publiken. dom kommer ju få riktigt bra udnderhållning när jag köttar igenom (läs: kämpar för mitt liv) den där tvåhundringen fjäril.
ser fram emot den. not.
 


markoolio is the shit

förresten dampar jag sönder på den här bloggen nu!!
jag kan inte ladda upp nåra bilder. gaaaaaaaaaaah.
så nu tänker jag inte uppdatera fören det funkar igen. så dä så.


Kommentarer
Postat av: AGNES-ERICA-JENNY

Vi får inte heller ;)

2009-09-11 @ 16:04:31
URL: http://wasejb.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har ju laddat upp en bild i det här inlägget så om du säger att du inte kan ladda upp några bilder så ljuger du ju.

2009-09-12 @ 01:18:57
Postat av: f

nää lille vän. för den här bilden va redan uppladdad.

2009-09-12 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0