sport-freak

UNDERBART! Hemma från träningen och har absolut inget alls ja måste göra:D och imorgon är det bara lite starter på morgonen sen leeedigt i massa timmar då vi ska ha tjej-middag! MYSPYS värre! Ser ljust ut:)

Fridutcha som ligger delad förstaplats (delar med sanna) på världens-största-sport-freak-lista har tvingat mig att lära massa sportnissar ingen har hört talas om. Gårdagens blev Johan Wissman. 200 meters löpare, svensk, blek, kort. Konstigt att man inte hört talas om honom innan liksom....... (Ingen av tjejerna i klassen hade heller hört talas om honom) Dagens blev Anja Pärson. Men där kände jag mig nästan förolämpad, henne kände jag minsann igen! SKIDÅKARE!:D:D Får se vad morrondagen har för någon ny sportnisse att erbjuda:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0