Söta delfiner

i dag har jag förgyllt mina små delfiners dag.
enda sen första gången har de tjatat om att jag ska vara med i vattnet och simma med dem, och i dag slog jag på stort och hoppade i. kul att det krävs så lite för att de ska bli på toppenhumör! :)
lärde de små liven att vända. både bröstsimsvändning och voltvändning, och de var faktiskt riktigt duktiga för att vara första gången! bröstsimsvändningarna gick galant för allihop, men alla lyckades inte till 100 med volterna. men skit samma, jag var värsta STOLT över dem! :D

nu ska jag fortsätta min lediga dag med mera plugg, ett försök att skriva ett trevligt brev på engelska, och kanske även tar å bakar nått.. gillar att baka, så får passa på när man har en simledig eftermiddag som i dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0