skolan då.

samhällskunskap nu. heja! hur effektiv är jag på en skala då? noll kanske. borde ta tag i det här så att jag slipper sitta med ångest upp över öronen där på onsdagskvällen nästa vecka.

läste igenom alla inlägg på bloggen nyss, eller de som syns på en sida.
reslutatet blev:
frida: 8
carro: 3
becka: 2
sanna: 2
(om ni räknar själva nu så stämmer det förmodligen inte eftersom detta inlägg förmodligen petar bort det äldsta)
man skulle väl kunna säga att frida är en överlägsen segrare vad gäller att skapa inlägg. bra jobbat frida, tur att vi har dig. men vi andra får nog ta och skärpa oss litegrann.

annars då. jag dör av huvudvärk snart.


Kommentarer
Postat av: f

JAG ÄR BÄÄÄST !:D

2009-09-10 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0