SJUKT!

Ja, som de andra BIGLUMPSEN redan nämnt va gårdagen riktigt grym! I alla fall till en början då jag fortfarande kände mig hyffsat fräsch.. Då ägde vi dansgolvet som vanligt att hade urskoj!:D men senare på kvällen höll ja på att stupa. Jag har känt mig halv-förkyld ett tag nu men tänkte att det va lungt. Men oj så slut ja va......... Klockan 11 va ja så trött att jag knappt kunde stå upp. Så tvingade med mig fridutcha hem till henne så ja kunde sova:P och vem träffar vi inte på vägen hem då?;D MOHAHAHAHAHAH.

Tränade inte i em för känner mig helt genom förkyld nu. hejaheja......... Får köra ngn super-intensiv kur nu så ja är back on track snarast möjligt, fräschare än någonsin!:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0