så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

är inte frida för söt? bara överöser mig med komplimanger. gullig tjej det där!

första träningen för dagen är avklarad. check på 8200 meter. nu är det bara eftermiddagen kvar som skulle bestå av hård landträning och lösare simning. nemas problemas! sen är det bara en veckas hård träning kvar och därefter är det återhämtning. så himla sköntdet ska bli!

har enorm ångest över skolan just nu. inlämningsuppgiften på tio sidor ska in på torsdag, jag har skrivit en. vet inte alls när jag ska ha tid att skriva då jag går i skolan hela dagarna och utöver det spenderar 3-5 timmar i simhallen varje dag. antingen är det simningen som kommer få ryka en dag, eller skolan...

nu ska jag försöka få i mig lite käk vilket inte kommer bli så lätt. åt en frukost förut som om det vore min sista måltid i livet. alltså är det lite proppfullt, men jag ska kämpa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0