Pucko.

seminarie i dag.
liiiiite irriterande när 30åringen i min disskussionsgrupp behandlar mig lite som "nejmen lilla gumman, så du tror verkligen du kan nått om dehär...?" efter att hon fått veta att jag tog studenten innan sommaren och typ är hälften så gammal som hon är.
är inte puckad bara för att jag inte passerat 30 lixom.
höll på att bli tokig där ett tag när hon kolla kritiskt på mig så fort jag öppna munnen. det vi diskuterade var dessutom hur man dömer folk efter typ ursprung, ålder å utseenede innan man lär känna dem. (Y)

morronträning i morron. härligt, carpe diem! nu är det inte många pass kvar innan återhämtningsveckan finally är här.
väldigt efterlängtad! känns lite i kroppen nu, men som sagt. inte långt kvar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0