Liten pluggpaus.

världens bästa fixade spotify åt mig. woohooo!
okey, jag vet att jag kanske är bland de sista i världen att börja använda spotify, men skit samma. asbra e de å jag ör nöjd!
thank you my darling!
nu ska jag sluta lyssna på musik å skriva blogginlägg. i stället blir de bikini, en filt på gräsmattan och "en psykologihistoria" i högsta hugg. för att hitta en segare bok än den får man leta länge.
när man har ett biologiskt, evolutionsteoretiskt perspektiv på psykologin blir anpassning ett nyckelbegrepp. mentala processer måste vara adaptiva och ändamålsenliga och bidra till att individen handlar i överensstämmelse med omgivningens krav.
ja men så pass, oh så spännande. NOT. förhoppningsvis blir nästa del av kursen roligare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0