jag rapar högst i föreningen

rubriken är alltid så trist. idag kör jag på en gammal kommentar från jonas när han var rätt ny i klubben. kul kille, haha.

ingen träning idag.
min höga puls igår på träningarna och följden igårkväll av det kändes inte allt för bra. vaknade upp imorse och kände mig inte helt bra så därför tog jag en dag off efter mycket om och men. lika bra det kanske! hoppas vara tillbaka i poolen imorrn igen. dock fick jag skjuta upp kvällens nöje, men det kommer fler dagar.

inte visste jag att paddan var en sådan pluggis? jag har väl kanske hört det förut men trott att det varit ett skämt, men tydligen inte. googlade "caroline paddan palm" och fick fram den här bilden. så det stämmer ju tydligen.



fniss!


Kommentarer
Postat av: f

hahhahahha ! aslikt paddan ju :O scary.

2009-09-17 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0