Im learning!

Okej, FRIDUTCHA försöker tydligt slingra sig, men tro henne inte, hon är sport-freak nummer UNO!

Grejen med det där vm-bronset var att jag visst had lite koll, tex visste jag att "Vi gräver guld i USA" var det årets vm-låt, men så som hon formulerar frågan var det ju inte så konstig att man inte kunde svaret. "Carro, vet du inte ens vem som stod i mål vm-matchen 1994?" Såklart man inte kan häva ur sig något passande svar bara sådär..... och då tror hon ja inte vet någonting!

Dagens sportsnisse: Jelena Is-in-baje-va? Stavhoppare från rysslan, 20+ världsrekord (väldigt bra). Mörkt hår(Y)


Kommentarer
Postat av: f

forget it caroline ! jag kan bara basic grejer som ALLA vet. (utom du..) bättre att veta liiite för mycket, än ALLDELES för lite pluttan :P (och lägg ner fritutcha, ingen tycker det är kul !!!)

2009-09-30 @ 16:52:46
Postat av: c

Jag vet precis lagom FRIDUTCHA, FRIDUTCHA, FRIDUTCHA, FRIDUTCHA, FRIDUTCHA oooohahaha, FRIIIIIIIIIIIIDUTCHA!:D:D:D:D:D

2009-09-30 @ 18:35:31
Postat av: f

ses om 45 min. då ska du dö.

2009-09-30 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0