I survived!

åh, jag kan andas igen! ljuset återvänder en aning och en stor och tung sten har lyfts från min mage! (heter de så? ni vet när man känner sig lättad..)
tentan är avklarad.
jag svarade på alla uppgifter.
improvoiserade iof på en av frågorna och snackade på om en händelse som tydligen råkar vara ett par århundraden tidigare än den vi egentligen skulle berätta om. men skit samma.
det är över å de e så skönt!

nästa utmaning blir tävlingen i morron.
som frida sa så borde inträdet verkligen vara dyrt, för det kommer bjudas på underhållning utöver det vanliga! 
jag och bröstsim går egentligen inte alls ihop, men i morron är det tänkt att det ska göra det. jag-bassängen-100br. (Y) å om någon råkar missar det loppet får ni en chans till att se, för som tur är ingår en 100ing bröstsim även i 400me!
wooohooo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0