break

skönt med en träningsfri eftermiddag idag. känns som om den kom rätt så perfekt för min del. kan behöva en eftermiddag i lugn och ro, ta igen lite plugg och bara chilla. har haft ett par mindre roliga dagar och igår rann den så kallade bägaren över. jag pallar inte mer, orkar inte och vill definitivt inte mer. vet heller inte hur jag ska reagera vid alla olika tillfällen som uppstår. känns som det inte spelar någon roll, det är lika jobbigt och gör lika ont oavsett. men om jag var på botten och kröp igår så är jag nog ändå påväg upp idag igen. fick prata av mig och höra det jagbehvde igår så det känns aningen bättre idag. nu väntar jag bara tills den 21:e då jag hoppas få lite klarhet på saker och ting. tills dess är det bara att hålla skenet uppe!

annars då, förutom mitt psykbryt de senaste dagarna. det är fredag imorgon vilket innebär snart helg och helgen ser jag fram emot sjukt mycket. det kommer bli alla tiders! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0