Back in town

japps, vi är hemma igen!
har haft det jättebra, även om vi inte gjort sådär jättemycket spejsat. har käkat hur mycket god mat som helst, kollat i affärer där priset på plånböcker börjar på en sådär 50.000kr och tanterna som är där för att handla slår sig ner i en soffa och blir serverade apelsinjuice med isbitar medans tjejerna som jobbar i butiken visar upp plånböckerna.
vi har promenerat längs med en å som jag inte vet vad den hette och vi har dessutom shoppat lite, dock inte där plånböckerna kostar 50.000 och klockorna 70.000. :P
fick med mig ett par stövlar, en halsduk, en plånbok och ett armband hem. kul! (Y)

tyvärr dog min kamera och återuppstod bara någon minut på tåget hem, så har inte så mkt bilder att bjuda på.. en på kusinerna på flygplatsen dit, och två från tåget hem. jag bäddar "sängen", och som ni kan se så var detl iiiite trångt.. 16timmar, 6 personer i varje liten. myspys.
men vi höll humöret uppe ändå! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0