090909

idag är det 090909 så därför skickade jag ett sms till mig själv klockan 09:09. tänkte att det kunde vara kul att ha. vet egentligen inte varför och till vad jag tänkt ha det till, men det kan säkert vara kul att kolla på någon dag någon gång.

det har blivit en del simning idag. dubbla träningar som har resulterat i totalt 14000 simmade meter. men det har faktiskt varit två roliga pass som har gått riktigt bra, så jag är rätt pigg, fräsch och glad nu. woho. plus i kanten för att hela gruppen verkar vara tillbaka vid bassängen, piggare och friskare än någonsin. almost!

jag låter faktiskt bli att kommentera bilden med mr x. men jag vet att det ser ut som om jag trycker sönder stackarn, men jag tror inte att jag gjorde det. eller så gjorde jag kanske det.. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0