what is in your eyes?

STUDIEDAG idag, härligt. ska om en timma befinna mig på magnusons för att gå riskettan. känns lite segt att sitta där i 3½h all alone. eller helt ensam är jag ju inte, men jag lär ju inte känna en kotte, det är jag rätt säker på. efter timmarna där ska jag direkt till simhallen för att avverka en träning. förmodligen kommer jag få göra den all alone med eftersom alla andra också har studiedag och lär köra den tidiga tiden. woho, kul för mig!

igårkväll var det bio, flickan som lekte med elden, tillsammans med samuel. jävligt bra film! visst att ettan var snäppet bättre och visst att filmen skiljer sig rätt mycket från boken, men ändå, den var grym! missade ju därför idol, för tredje dagen i rad.. hallå, jag som är idolfreak!? men tur att det finns internet, har just tittat på gårdagens program. säger bara, jävlar erik grönwall.



nu är det time att göra mig iordning och fånga den härliga och regniga dagen. woo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0