Trött, tröttare, tröttast

jag fattar verkligen inte hur jag kan vara så sjukt trött! klockan är lixom knappt åtta, och jag överväger på fullaste allvar att mycket snart krypa till kojs.
nybäddad säng, myskläder, lite tända ljus och en bra bok. låter ganska så mycket som en plan!
har nyss påbörjat sista boken i twilightserien. Breaking dawn. så himla bra är den! har verkligen fastnat helt och hållet.
ett litet minus är väl kanske att saker och ting i boken är så himla kärleksulla och får mig att sakna grabben på hawaii massvis. det suger big time! men men, bara tre hela veckor plus några dar så e han hemma igen. (Y)

jajja. nu tänkter jag borsta bissingarna med min fina rosa tandborste och sätta min kvällsplan i verket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0