sanna uppdaterar!

dålig aktivitet här på bloggen från min sida. jag vet. men för tillfället har jag knappast något liv. det är träning,skola och plugg som står på schemat varje dag. den här veckan har jag strax betat av tre prov (ska skriva det sista om 20 minuter) och nästa vecka är det en inlämning och ett prov. gulligt av lärarna att lägga allt innan lovet. men fan vad jag ska njuta vecka 44!

händer därför inte allt för mycket i mitt liv. jag kammade hem ett utegångsförbud igår. haha! hur kul är inte det egentligen? mamma är ju bara för söt emellanåt, skulle vara hemma halv elva, klockan 22.36 får jag ett sms "utgångsförbud! hur långt det blir beror på hur många minuter sen du blir." var hemma strax efter elva, så i helgen har jag utgångsförbud i ca 40minuter. haha.

nu ska jag rusa till skolan och matteprovet. au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0