PA-vecka

det är dags för mig att dra mitt strå till stacken. becka har stått för de fyra senaste inläggen,  ros till henne och ris till oss andra. men småtöserna hade tydligen prov imorrn och skulle hetsplugga ikväll, så ikväll är det okej. men imorrn hoppas jag att alla är tillbaka på banan igen!

PA-vecka för min del just nu. riktigt roligt måste jag säga! idag har zache, samuel och jag fått klart broschyrerna som ska delas ut till företag och så har vi även skapat en blogg som gör att vi slipper skriva i loggboken hela tiden. tyvärr är den bloggen bara till för personer som har med projektarbetet att göra, så vi har lösenord på den, annars hade jag lagt ut länken här. men jag kan ju nämna att killarna ville att den skulle heta fatlumps. men jag var inte riktigt på den idén.. (för er som inte vet är vårat pa att arrangera ett aktivitetsläger för kids)




PEACE! (precis efter vi skapat bloggen. zache är fotograf, inte mobbad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0