Talanggruppen i kväll

har suttit med skolgrejer hela dan, och fortfarande känns de som jag typ inte får nått gjort! kul att artikeln som ska läsas är över 20sidor lång och på mer eller mindre omöjlig engelska. kul
nej nu ska jag sluta klaga.
i kväll blir det ju betydligt mer party än det är nu! möte med talanggruppen nånstans vid ekoxen står på schemat.
wooohoooo!
vi brukar få goda mackor och festis när vi är där, hoppas vi får det även i kväll! :D
vad säger ni biglumps, ska vi slå på stort å komma dit i våra snygga jackor och kepsar kanske? lite lagkänsla över det hela lixom? (Y)

tur att våra talanggruppsbilder inte är typ fem år gamla och att vi inte ser ut som små muppar på bilderna! för det hade ju varit lite pinsamt lixom.. :P


Kommentarer
Postat av: f

jag röstar för att vi tar både jackan, kepsen och så t-shirten under där också :D eller? jag är fett ON i alla fall!

2009-10-14 @ 14:26:12
Postat av: Beckiz

lätt att vi gör!! ska vi ta med julklapps-handduken till träningen nu oxå så vi kommer lite i stämning innan lixom? :D :D hahaha

2009-10-14 @ 14:28:22
Postat av: f

jaaa :D i´m ON! fan va taggad jag ä, paaaarty.

2009-10-14 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0