måndag

första dagen på lovet. kul väder, grått och trist. men jag ska inte klaga, så himla skönt att inte behöva gå till stadens diamant idag. istället ska jag snart ta tag i dagen och fixa några ärenden på stan innan jag tänkte sätta mig med lite körkortsteori. sen ska pappa och basse komma hem från new york någon gång under dagen, antingen efter eller innan träningen, och då har dom med sig en ny ipod till mig. wohoooo! kvällen ser ut att bli bra den med. en rätt bra första dag ändå kan jag tycka!

DM då. kanske ska nämna något om tävlingen i växjö. för min del gick det individuella bra/okej. några toppar och några lopp som var helt okej, men jag är nöjd. ser sjukt mycket fram emot SM, det kommer bli jävligt kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0