Halleluhja moment

inget UGP i morron för min del.
GÖTT!

med tanke på hur syrapasset gick i dag så är det väl kanske tur att jag inte hoppar i vattnet på några tävlingslopp i morron.. men tro inte att det blir en ledig dag bara för att det inte är tävling, nej nej. ihopp 07.00 är det som gäller!
vi är riktiga tuffingar vi!

annars har jag planerat en kortis på stan med mamsen i morron. hon drar iväg till kina nästa vecka, så jag tänkte ställa upp som sällskap när lite bra-att-ha-på-resan-grejer ska inhandlas. dessutom ska jag skriva klart min lista över saker hon kan få köpa till mig när hon är dära! :D

sjukt att det redan är över fyra år sen vi va där! tiden går snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0