fribiljett mot himlen

har haft en riktigt bra morgon. började med att jag snoozade x-antal gånger innan jag gick över gatan till meddo där jag pressade i 15 minuter. därefter blev det dusch, fix och en lång frukost tillsammans med corren. hur skönt låter det inte då? tusen gånger bättre än vakna av klockan 04.45 och därefter spendera 1h och 45min i vattnet.

börjar skolan om sissådär 30minuter. räknar med en slapp dag som kommer vara slut runt 13. sen blir det chill i eftermiddag. lite plugg, lite myskläder och en filmkväll kanske? tåls att tänka på.

något som inte är fullt lika bra med den här måndagen är att vädret inte är sådär överdrivet kul och jag är ovanligt snorig och nyser ovanligt många gånger. inte bra. inte bra. men sjuk tänker jag inte bli. det vore väl ändå onödigt..



är dom inte söta dom små F92:orna?

Kommentarer
Postat av: anonym

oh my god!! heta tjejer. langa deras nummer! :D

2009-10-19 @ 12:03:39
Postat av: f

ULALA! hotgirlz92......

2009-10-19 @ 12:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0