UGP!

Nu har tjejerna tjatat på mig i en vecka att jag ska uppdatera och "dra mitt strå to the stack" så kände att det va dags nu:D Tvyärr blir det inget glädje-sprutande inlägg då mitt liv inte ser så ljust ut för tillfället....... Massa tråk i skolan som FRIDUTCHA nämnde + all simning! ja fattar inte riktigt.. vi har UGP i Linköping i morron men sanna-bännana och beckiz90 ska INTE simma medans fridutcha och ja SKA simma, så där går hela lördagen. och på söndag e det två pass varav ett syra, sedan e vi tillbaka på ruta ett (måndag) igen och en vecka med 10 pass(Y) Men det kunde varit värre. Får se det från den ljusa sidan! Vi blir ju vältränade:D







Är på stor-datorn där dte går att ladda upp bilder så bjuder på några från Australien!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0