sjuk?

jag kan erkänna att jag är lite av en hypokondriker. vaknade upp med sjukligt ont i nacken imorse. till en början tänkte jag att det kunde bero på landträningen igår eller att jag sov dåligt inatt. men då jag var lite extra snorig och nyste lite extra många gånger efter träningen samt frös, så inbillar jag mig att jag är påväg att bli sjuk. trots att jag tagit febern (och inte var i närheten av att ha feber) så tror jag ändå att jag har lite feber och att jag imorrn kommer ligga i sängen och vara sjuk. hur dumt låter det inte? men grejen är att jag verkligen är fullt seriös.

nog om mina sjukdomar. jag skulle ju lika gärna kunna gå in på vilka sjukdomar jag trott att jag tidigare lidit av, men det skulle bli ett alldeles för långt inlägg, så det hoppar vi över.

ikväll efter träningen ska jag träffa MADDE! var länge sen sist, så det ska bli sjukt kul att träffas. ännu bättre att det är på espresso house. jag säger bara blåbärspaj.





madeläijne & sääna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0