den där staffan

kul att jag hade staffan var en stalledräng på huvet heela passet idag.
jättekul att jag kunde texten också. 
typ såhär lät det :

"staffan var en stalledräng vi tack om nu så gärna han matade sina pålar fem(kom efter ett tag fram till att naae just det, vattnade sina fålar ska det va) allt för den ljusa stjärnan ingen dag är synesen(??) stjärnorna på himelen de tindra/blänka/gnistra (kom aldrig fram till vad det va stjärnorna gjorde)"


sen kom jag på att -shit va synd att det inte är medley-pass idag!
då kunde jag haft ett medley med jullåtar på huvet :D
byta låt när man byter simsätt.
ska jag göra next time(Y).



snart är veckan ooover. tjalalalla!


Kommentarer
Postat av: Frida

hatade när jag simmade typ en 800 och sen bara ha en refräng i huvudet då ville man dö. (lite verdrivet kanske men ändå)

2009-10-16 @ 12:35:00
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0