De senaste dagarna

green day i söndags var grymt! jag var rädd att vi typ skulle sitta bakom scenen med tanke på att vi köpte biljetter 8 timmar innan konserten började.
men icke.

platserna blev skitbra. allt var grymt bra!! om ni frågar mig var nog boulevard of broken dreams bäst. låten är asbra ju, å stämningen var grym. helt mörkt förutom en strålkastare och precis hela globen sjöng med. mäktigt!


tur att vi hade en så bra kamera med oss! NOT.

måste också få berätta att vi i går överlevde en av de värtsta trösklarna ever. helt sinnes vare! 3km tröskel, utan nått som helst bad mellan. näradödenupplevelse utöver det vanliga. ojoj, men jisses vad nöjd jag var när de var klart!
kvällen spenderades sedan med mina favvo hulliganer ute i vårt garage. pärlor som blev till armband, film, snack, choklad och en himla massa skratt. ungefär som vanligt med andra ord! :)

nu ere dags för dagens motion. styrka+simning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0