check på sprutan.

check på svinis-sprutan! jag, tove, tobbe, erik och alex gick till sjukhuset direkt efter träningen för att ta sprutan. dock fick vi stå i kö i sissådär en halvtimme innan, men det gjorde inte speciellt mycket för min del, jag hatar sprutor. men det gick fint, sjuksköterskan tyckte att jag såg lite rädd ut och frågade om jag hellre ville ligga ner. men jag satt kvar fint på stolen och lät henne sticka. uuuuh, hård tjej där! nu väntar jag bara på armont och eventuellt någon febertopp.



vart har dom små F92orna tagit vägen egentligen? är dom så buisy nere i helsingborg att dom inte har tid att skriva ett par rader i vår dear blogg? bra frågor? hmm.. undra sa flundra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0