check på halkan

skolan tar verkligen DÖD på mig. seriöst. det känns som om jag har lika mycket nu som jag hade totalt i ettan och tvåan. är det inte trean som ska vara slapp? eller är det först i vår? hoppas det. annars kommer jag göra en blondinbella, gå in i väggen och sjukskriva mig. lätt alltså. men nu är det härda i tre dagar till sen kommer det efterlängtade höstlovet. så himla skönt det ska bli!

idag fixade jag halkan. jag har gått i en vecka och varit sjukligt nervös för ingenting egentligen. det gick bra och var rätt coolt. häftigt att få prova på att tvärnita o sådär. men jag håller faktikst inte med om att det var sådär kul som alla säger. jag tyckte mest det var scary att snurra med bilen.

kul att lina lagt upp skolkortet på facebook och att hela klassen kommenterar det, vilket ledde till att jag möttes av 30 mail i inkorgen förut. jag trodde ett tag att jag var jävligt populär. men - besvikelse!









Kommentarer
Postat av: Lina

haha, besvikelse! :p

2009-10-20 @ 22:09:32
URL: http://linamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0