as you die

Nu finns det inte en enda dammtuss kvar i lägenheten. Jag har städat hela lägenheten all alone (fick hjälp av pappa med toaletterna, dom är så äckliga) och nu är den riktigt ren och fräsch. Det gäller att utnyttja en tävlingsfri dag på bästa sätt. Ska förhoppningsvis hinna göra något roligare under dagen, men det ska nog inte vara några problem. Klockan är bara 12.20 och jag har redan gjort dagens skitgrej, woho!

PA-veckan är nu slut. Det har varit riktigt roligt och vi har varit rätt duktiga. Kanske inte kommit sådär jättelångt, men vi har gjort allt grundarbete så nu är det bara de större sakerna kvar och de lär förhoppningsvis gå lite lättare och det är säkert ännu roligare då man får se resultatet lite snabbare.

Igår hade jag körlektion och vet ni vad? Jag har bokat uppkörning och teoriprovet. Helt sjukt. Det känns inte som om jag är redo för det än, har ju herregud bara kört bil i några månader. Men nu måste jag lägga in spurten både på teorin och körningen så jag fixar det när det väl är dags. Herregud!!

Första inlägget EVER som jag skriver med stora bokstäver i början av varje ny mening. Det är nog en skada sen PA-bloggen, där skriver jag ju asseriöst! Får relaxa lite tills nästa gång jag uppdaterar här..


lite mer än ett år sen denna bild togs. den kvällen var det jävligt mycket fest. vore inte helt fel nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0