Åh vilken underbar daaaag

härlig dag i dag! dagens topp 3:
1. Hooliganshäng
lunch, latte, och fika med tjejerna i dag. hur mysigt som helst! sågs vid halv tolv, och rusade därifrån kvart i fyra då jag kom på att mina delfiner började kvart över. lite över fyra timmar med, skratt, snack, planer, och massvis med mat.
2. Beröm från delfin-förälder
efter delfinernas träning i dag kom en av föräldrarna fram till mig. ville bara säga att jag tycker du är så himla duktig som tränare för barnen! sådant tålamod, alla ser ut att ha kul, och de lär sig massor! blev verkligen glada när vi såg att du skulle ha alexander en termin till!
så himla gulligt av henne! blev verkligen JÄTTEGLAD!

3. På delad tredjeplats:
jag överlevde mitt livs första fjärilströskel, har nästan fixat mitt engelskabetyg som varit försvunnet sen studenten, cyklade ut till universitetet och dagens seminarie i morse och hann i tid, bruden på psykologin som brukar vara spydig mot mig var jättetrevlig i dag, hela min diskussionsgrupp var nice, nästa hooliganshäng är planerat och då står pärlkväll på schemat! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0