Were back!

home sweet home säger jag bara!
så vad ska man säga om sm då? lite upp-och-ner kanske. några toppar, några små dalar. men helt okey totalt sett. ett par av höjdpunkterna då.

lagkapperna har nog varit det som varit roligast. svenskt juniorrekord på fyra av fem möjliga, och medalj på fem av fem, måste vi vara nöjda med! visst att alla detaljer inte satt, visst att vi säkert kunde simmat lite snabbare, men det är trots allt juniorrekord. i bland blir det lite mkt vilja och lite lite teknik, men skit samma, dedär gjorde vi bra!
50fj var väl min andra höjdpunkt då. lite pers, och ett brons. alla detaljer satt inte, men det tänker jag inte hänga upp mig på.

utöver detta har jag hunnit med 100me, 200fr, ochh 100fj. med både försök och final blir det totalt 18 lopp på fyra dagar, så vi allihopa har verkligen förtjänat en simledig dag i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0