Sötnötar

Nu har våra små gäster gått! Om någon missat det så har vi haft HELA familjen Holmertz på middag, då becka, micke och pappa skulle snacka universitet. Detta kan verka väldigt trevligt, men jag som inte är så van vi mindre barn så blev tre små sötnötar på 1,5 , 4, och 7 år en riktig utmaning. Jag och Maja 4 år satt och kollade bilderna på mig , sanna och frida:

Jag: -Känner du igen henne? (pekar på sanna)
Maja: -Jaaaaaa. Vet du va?
Jag: -Neeää..
Maja: -Jag tycker om sanna jätte mycket........ Jag tycker om sanna MEST.
Jag: - Jaha, va trevligt.
Maja: - Vet du varför? Sanna är.... Jag tycker.... Hon är..... Jag tycker om henne mest.

Lite gulligt va det allt:D



Lite kul var det osså när vi skulle kolla på hemmagjorda videos. I vanliga fall är dessa väldigt barn-förbjudna, men gjorde ett undantag..... Visade vårt skolprojekt "HERKULES". Där hanna moradi spelar Hades aka djävulen. Sedan när maja såg hanna på skolbilden:

- Ååååh, det är djävulen!

  


Kommentarer
Postat av: hanna

åh, favoritbilderna upplaggda... TACK ):):) känner verkligen att jag ligger på majas gilla-lista nu när hon relaterar mig med djävulen.

2009-11-20 @ 14:19:24
Postat av: s

hahaha maja och jag alltså! :D

2009-11-21 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0