skakig!

jag tror jag har tagit nervositet till en helt ny nivå. visst att man brukar vara nervös dagen innan, dagen då man åker iväg. men hur ofta skakar benen? jag har aldrig varit med om det tidigare, men så fort jag ställer mig på något sätt så att benen behöver vara spända så skakar dom. om det är såhär idag, hur ska det bli imorgon? jag som ändå känner mig rätt lugn och trygg inför den här tävlingen. sjukt!

från det ena till det andra.
just nu har jag två sotare som kommer och går hur de vill. första gången ringde de på dörren och frågade om det var okej att de kollade hur "eldstaden" såg ut. men nu, andra och tredje gången, har de gått in som om det var de som bodde här. sånt tycker jag är lite scary faktiskt!

nej ni, nu ska jag packa det sista innan fridutscha kommer.

och just det, idag fyller hanna 18 år. GRATTIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0