Sanna Öhgren


Heter?
 Sanna Öhgren
Smeknamn? Sanni, Banana
Vilken ögonfärg har du? blå
Hur gammal är du? arton
När fyller du år? 6 mars                                                                    
Är du blyg? nja, beror på situation
Har du några syskon? ja, en storebror.
Har du husdjur? nix
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? lätt
Är du musikalisk? absolut inte
Vilka hårfärger har du haft? alla möjliga blonda nyanser
Vad vill du bli när du blir stor? jag är redan stor, men jag vet inte vad jag vill bli när jag slutat skolan
Vilken årstid tycker du bäst om? våren
Vart skulle du vilja åka? australien
Vad ser du fram emot just nu? SM om ett par dagar
Bor dina föräldrar tillsammans? jajjemensan
Hur svarar du i mobilen? hej det är sanna eller hallåhallå
Brukar du komma i tid? beror på vart jag ska
Sysslar du med någon idrott? kanske lite simning
Har du bra vänner och äkta vänskap? underbara vänner!
Har du någonsin somnat och sedan vaknat utan att veta var du är? jodå, det har hänt
Har du snubblat och ramlat framför andra? säkert någon gång
Har du en lavalampa? nej, men hade!
Vill du hellre ha mail än brev?  brev är personligare och roligare
Vilken är världens bästa film? svårt där, men romantiska filmer är de bästa
Bästa låten just nu? alltid "vindarna viskar mitt namn" - roger pontare
När kysste du någon första gången? oj, minns inte det. mellanstadiet i guess.
Det här ger mig psykbryt? vad ger mig inte psykbryt vore en bättre fråga, haha
Snyggaste kändisen? vem ska man välja, jude law är en tia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0