Ris-update

lyckades inte göra rent ris-kastrullen förut.
hela botten var kolsvart och det satt fast svarta stenhårda små riskorn över allt, så innan jag åkte till träningen hällde jag i kokat vatten och diskmedel och skrev en liten lapp åt mamma för att förklara situationen..
när jag kom hem hade mamma hällt i nån blandning av masssa rengöringsmedel, och efter en omgång med svinto på botten är kastrullen nu ren och fin igen.
cred till mig!

vaknade för övrigt med halsont och täppt näsa i morse, men nån förlkylning tänker jag INTE gå med på! nu sätter vi hårt mot hårt: några vitlökskyftor, en panodil och en kopp Noos-dryck. i morron är jag på topp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0