Rebecka Palm



Heter?
Rebecka Elisabet Palm
Smeknamn? Becka, Beckson, Beckiz, Bec.. listan kan göras lång..
Vilken ögonfärg har du? Typ blå-grå. Oerhört spejsat.
Hur gammal är du? 18
När fyller du år? 22december                                                               
Är du blyg?
Nej de skulle jag väl inte påstå direkt.
Har du några syskon? Japps, henkeponken å carro.
Har du husdjur? Nej inte nu längre. Men vi hade en sköldpadda när vi var mindre men han har numera flyttat till skåne. Å ökenråttor hade vi också ett tag, jobbiga små saker som fick en himla massa ungar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja de gör jag nog inte riktigt, men det vore ju väldigt gulligt!
Är du musikalisk? Hahaha, nej det skulle jag nog inte säga att jag är.
Vilka hårfärger har du haft? Har aldrig färgat de, men de e väl typ lite halvblont på sommaren å nån konstig och tråkig halvbrun färg nu på vintern.
Vad vill du bli när du blir stor? Superhjälte skulle nog passa mig!
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, LÄTT!
Vart skulle du vilja åka? Australien står väldigt högt upp på listan!
Vad ser du fram emot just nu? Massvis olika små saker, men tex ledig myskväll i kväll, SM om en vecka, 26-30december och Florida så småningom.
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp
Hur svarar du i mobilen? Brukar ofta svara ”Hej de e Rebecka”, vilket känns lite onödigt för ringer folk till min mobil bör det ju vara jag som svarar.. så ibland säger jag bara ”hallå!”
Brukar du komma i tid? Oftast, är iaf betydligt bättre på att komma i tid än carro.
Sysslar du med någon idrott? Vet inte om man kan kalla simningen för idrott, snarare heltidssysselsättning, men okey då. Ja, det gör jag.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har VÄRLDENS bästa vänner!
Har du någonsin somnat och sedan vaknat utan att veta var du är? Händer ofta när man vart iväg och tävlat länge å sen kommer hem igen.
Har du snubblat och ramlat framför andra? Yes, många gånger. T.ex. 1an på katedral. Var sen till skolan och skulle springa upp för stora trappen, snubblar rätt ner å tappar alla grejer. Kul.
Har du en lavalampa? avnågon anledning hade jag och carro vars en i australien.. jättefint!
Vill du hellre ha mail än brev? Brev är mycket roligare!
Vilken är världens bästa film? Oj, finns ju många bra.. men The notebook ligger högt i topp och en annan som man kan se precis hur många gånger som helst utan att tröttna är Shrek!
Bästa låten just nu? 21guns tar nog priset just nu.
När kysste du någon första gången? Om vi skippar ryska posten å sånt å tar första "seriösa" så va ja väl 13 kanske.
Dethär ger mig psykbryt? Har jag en dålig dag kan det mesta ge mig psykbryt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0