Pysselkväll

egentligen lovade jag sanna att uppdatera bloggen i går kväll, men annat kom i vägen . sorry sanna.

jag satt och klipte och klistrade hela kvällen i stället. jag älskar fina bilder och ordspråk, och samlar på mig massvis. jämt när jag läser eller hör nått fint skriver jag ner det, eller om jag ser nån fin bild sparar jag den.

för ett par dagar sen tog jag mig i kragen oc skrev ut några av mina favoritbilder, och i går satt jag och klistrade in dem i ett album och skrev in massa ordspråk och citat som jag gillar och som passade till bilderna. det blev riktigt fin, och jag är skitnöjd! :) bla såhär blev de.


en vinnare är inte någon som aldrig faller,
utan någon som alltid hittar styrka resa sig upp igen.


true love is loke a circle, it has no end


vänner är den familj vi själva väljer <3


säg inte att du älskar någon och sedan ändra dig.
kärlek är inte som att välja vilken film du vill se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0