på plats i götet!

nu är vi alla fyra i göteborg.
vi kanske hade glömt o säga att vi skulle iväg på sm i helgen?
miss av oss. men nu vet ni i alla fall!
jag, SÖ, CP & HW bor på partyvåningen och becka håller till två våningar under tillsammans med bella.
nu har hanna dragit ut med sin pappa och sanna skulle till nått annat rum. undra vilket?
dom ba drar o lämnar mig ensam här med CP. tack tjejer tack! det här ska jag komma ihåg. 
IMORRN BÖRJAR SM!
för er som vill veta (antagligen ytterst få, men what the hell) så ser vår första dag ut såhär,
FJ- 4*50 fr, 100 ry, 200 fr
CP- 4*50 fr, 100 ry, 200 fr
SÖ- 200 fj
ReP- 4*50 fr, 100 me, 200 fr
spännande hörrneni.
idag fyller HANNA WESTRIN 18 ÅR !!!!!! :D
GRAAAAAAAAAAAAATTIS HAAAAAAAAAAAAAAAAANNA !!!


 


Kommentarer
Postat av: sara

lycka till tjejer! hoppas det går/har gått bra för er, jag håller alla tummar och använder all tankekraft för att ni ska simma fort som fasiken! puuss

2009-11-29 @ 13:10:52
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0