outsider

snacka om att vår schizofren-dejt var värd! så väldigt värd!
det va så sjukt intressant så jag vet inte vad.
allt han berättade va helt stört.
han hade röster i sitt huvud dygnet runt som berättade för honom vad han skulle göra. både snälla röster som hjälpte honom med problem och så dom där mindre snälla rösterna, som tex. en gång för många år sen hade anklagat honom för att ha mördat olof palme.
han hade då fått panik och trodde att poliser iakttog honom. han kröp runt på golvet inne i sin lägenhet för att poliserna inte skulle kunna skjuta honom igenom fönstrena. han kröp runt där, i sin lägenhet, helt ensam, i 10 år!
sedan hade göran persson ploppat in i hans huvud och frikänt honom från mordet.

snacka om facinerande människa.



carro idag efter mötet:
"asså jag tror ärligt att jag också har nån svår psykisk sjukdom.. jag har också svårt för att slänga saker, precis som han sa att han hade vet du. tänk om sånna röster ploppar upp i huvudet nu ?! förresten, är det dom rösterna som sjunger för än när man tränar tror du ? "

jajjemen carro, du är psykiskt störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0