new life!

"Vad positiv du är på bloggen då!"
"Inte?"
"Nee, skriver om hur jobbigt allt är fram till jullovet. Måste du se så långt fram?"

såhär lät det, på ett ungefär, i matsalen mellan samuel och mig. fick mig en liten tankeställare faktiskt! för det första så blir jag själv irriterad på folk som är negativa och klagar, bra att vara det själv. för det andra så har han ju rätt i det han säger, det är lite onödigt att se så långt framåt.

så, nu blir det skärpning på sanna öhgren!



för att göra samuel extra glad (klart han blir glad av att läsa ett sånt här inlägg), så lägger jag in snyggaste bilden. tjejer, han är singel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggaste ja sett!! nr?

2009-11-02 @ 19:28:25
Postat av: Anonym

omg jävlar vad snygg. plase!!!Nr??????

2009-11-02 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0