missförstånd!?

jag tror jag missuppfattade grejen med "get to know the biglumps". förstod inte att vi skulle ge sådär långa svar som de övriga biggisarna gav, men tydligen är detta något vi kommer göra varje vecka så nästa gång ska jag ge er längre svar. prooooooomise!

igår hade jag en helbra eftermiddag/kväll med hanna. vi var på hockey, LHC - TIMRÅ, som var en riktigt bra match. skönt att LHC vann. de förlorade ju nämligen sist de möttes och eftersom hanna håller på timrå var det liksom lite extra skönt med vinst. hehe. efter hockeyn begav vi oss hem till hw där det blev tacos - mycket gott. därefter blev det dansbandskampen och besök av klabbe, krisse och marcus.

idag ser det ut att bli en partysöndag, plugg plugg plugg ungefär. jippieyey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0