min dag

08.10 - 09.40 naturkunskap
17.00 - 18.30 träning

hur bra ser inte min dag ut egentligen? det är nästan så att jag blir avundsjuk på mig själv för att jag har det så bra. längesen det bjöds på en såhär slapp dag, eller egentligen kanske jag ska säga slapp vecka. kan ju inte påstå att jag gjort allt för många knop och förmodligen kommer jag inte behöva göra det resten av veckan. så skönt!

dock ska jag utnyttja min lediga tid. ska se till att få lite skolarbeten gjorda och plugga lite körkortsteori. sen lovade jag att dammsuga lägenheten. men sen så, vem vet, blir nog soffan, en filt och en bra film.



ännu en bild som jag hittade i bildarkivet. sumsim naglarna för x-antal år sedan. väldigt vackra! men vems fötter kan det vara? kluring där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0