michael air jordan

Har precis ätit middag och jag skulle berätta om lunchen i skolan.... Vi tjejer satt och åt då samtalsämnet hoppade över till Michael Jordan. Frida säger ju alltid att jag är i särklass absolut sämst, what so ever, på allt som har med idrott att göra men till och med jag visste vem han var! MICHAEL AIR JORDAN! Men då visade det sig att varken emma eller olle hade hört talas om honom innan, vilket ja tyckte var jätteroligt för det hade ju jag!:D Så när jag berättar det här vid matbordet så visar det sig att beckiz90 inte heller har en aning om vem han är.. Hon slängde ur sig "är han springare?" Tror ganska bestämt att jag är långt ifrån sämst när det gäller idrottsvetande!:D:D



Kommentarer
Postat av: f

men för i helvete beckiz !!!!!

2009-11-05 @ 20:11:07
Postat av: Anonym

det är skamligt!!!

2009-11-06 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0