måndag

idag hade jag "uppkörning" på körlektionen. vi busade till det lite och låtsades att det var uppkörning. tur var det väl att det inte var på riktigt eftersom att jag kuggade på två punkter. men heja, det är hela två lektioner lvar och en massa övningskörning hemma. sen ska jag nog kamma hem det där kortet. how hard can it be?

kom en timme tidigare till skolan idag. tänkte vara sådär seriös och plugga lite, men då boken jag letade efter inte fanns satte jag mig i älskade datasalen istället. svårt val där.

dagens diss går till vädret. regn suger lika mycket hästballe som johanna tyckte att uddevallas bassäng gjorde. haha.


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHHA HÄSTBALLEN

2009-11-16 @ 17:18:07
URL: http://knell.blogg.se/
Postat av: f

hahhahahaahha, jsm uddevalla asså. fy faaan! huuuuuumor!

2009-11-17 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0